Vårkänslor

Ny vecka och det känns som våren är på väg, förhoppningsvis är den det. Vilken skillnad på alla människor när solen skiner, alla är mycket piggare och på bättre humör. För att inte tala om mig själv, eller så beror det på något helt annat kanske... ;)
Idag var det första gången på väldigt länge som vi hade en lång skoldag, vi har blivit ganska bortskämda med att sluta ganska tidigt nu för tiden. Men vi har bara denna veckan kvar i skolan sen har vi 6 veckors examensarbete då vi inte behöver vara i skolan. Skönt? Svar: JA!
Faktiskt så är jag väldigt trött på skolan nu så ingen längtar mer än mig på att det ska vara slut, samtidigt som jag fasar för sommaren eftersom jag inte vet hur det blir med jobb och om jag ens kommer kunna stanna kvar i Malmö om jag inte hittar något jobb. Men det tänker jag inte tänka på en vacker dag som denna.

Har ni fått en bra start på veckan?



Kommentarer
Postat av: Jeca

Helt klart JA! Du är ju tillbaka...IGEN! :P

2012-03-12 @ 17:34:34
URL: http://www.finest.se/Jeca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0