Sommarskor och nagelfix

Hejsan!

Jag har börjat blogga varannan dag märker jag haha. Hade en lat dag igår med och gjorde inget förutom att tvätta och sen tog jag en 10 minutare i stå upp-solariet. Jag får aldrig färg men ändå envisas jag till att sola och inbilla mig att jag nog fått lite färg i alla fall.
Idag började dagen tidigt, jag gick upp kl 9 och fixade till mig lite och sen åkte jag för att lämna in nycklarna till brorsans gamla lägenhet som han hade här i Malmö. Sen drog jag mig till stan för att ta en runda på HM. Hade sett en jättefin tunika på HMs hemsida så ville testa den, men den såg ut som ett tält på mig så den fick inte följa med hem. Däremot så fick ett par jättefina, silvriga sommarsandaler från barnavdelningen följa med mig hem. Tur att man har små fötter :) Men dom var sjukt fina och stenarna gör att dom känns lite smått lyxiga också. Nu får sommaren skynda på tycker jag.
Jag har även precis varit och fixat naglarna eftersom det var 3 veckor sen sist. Dom börjar bli riktigt långa och fina nu, skönt att slippa tipparna och behöva oroa sig ifall någon kommer åka av. Som det gjorde på nyår precis när vi skulle in på festen. Fick gå runt hela kvällen och gömma det fingret haha. Och Guuuud vad tjejig jag låter med allt nagelsnack. Detta fick dessutom min pojkvän lyssna på igårkväll. Jag kom på efter 10 minuter att det måste varit totalt ointressant för honom att lyssna på haha. Han får helt enkelt vänja sig :)
Nåja, jag ska runda av nu och börja fixa lite här hemma, tror jag ska packa ner grejerna redan idag så slipper jag tänka på det imorgon.
Ni får ha det jättebra och jag ska njuta till max av min tid i Stockholm med världens bästa! Vi hörs när jag hinner och känner för att uppdatera :)

Kommentarer
Postat av: Jeca

Priprema!!!

2012-03-22 @ 20:38:29
URL: http://www.finest.se/Jeca
Postat av: Daniela - Mamma till Aleks

Förlåt för sent svar! Men tack för din snälla kommentar :)) han är en liten sötnos, hehe.



Fin blogg :)

2012-04-29 @ 11:43:51
URL: http://dap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0