Perfekta vardagsklackar

Jag har länge nu letat efter ett par fina pumps med låg klack som man kan gå i varje dag. Jag äger bara skor med typ
14 cm hög klack och som dom flesta kan förstå så orkar man inte gå flera kilometer i så höga klackar. Så nu har jag äntligen hittat dom perfekta vardagsklackarna och jag längtar efter att få inviga dom :) 199 kr på HM, nästintill gratis. För mig var dom faktiskt gratis eftersom jag använde presentkortet jag fick av farfar. Inte världens finaste plats på bilden men det var där jag hade bäst ljus haha.

 


Kommentarer
Postat av: neli

vilka söta skor hihi. alltid bra att ha ett par med låga klackar som kan ha till vardags =) och din tatuering är så sjukt snygg! love it...



haha jag har också tappat motivationen lite faktiskt.. men det är ju så... går alltid upp och ner haha.

2012-03-11 @ 19:36:27
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0