Mitt hjärta slår 1000 slag i minuten

För jag vågar äntligen säga att jag är kär! Jag är kär igen efter så lång tid och jag har inte varit så här lycklig på länge. På 2 år rättare sagt, men nu har det äntligen hänt.
Av flera anledningar vill jag inte bli allt för personlig och känslomässig här i bloggen. Jag vet vad jag känner och det är det viktigaste, även om jag är så stolt över att ha honom och vill att hela världen ska se det så behöver jag inte blotta mina känslor helt. Men jag vill säga så pass mycket att det finns en underbar kille i mitt liv, någon som får mig att skratta som en galning, någon som väckt dessa underbara fjärilar i magen till liv. Jag är så glad för att han finns och för att han är min! Min D! Lycka ❤


Kommentarer
Postat av: Jeca

Wooooooooow...neko nam se zaljubio! :P

2012-03-14 @ 09:23:16
URL: http://www.finest.se/jeca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0