I love... coconut & cream

Hejsan!

Hade missat idag att vi skulle spela volleyboll med ettorna så jag hade inget ombyte med mig. Skulle ta en promenad istället vilket jag verkligen inte kände för så åkte till ett köpcenter istället och fördrev tiden haha. Idrott ja :)
Jag älskar allt som har med kroppsvård att göra och älskar att samla på mig massor med bodylotions och bodybutters. Inne på Rusta såg jag att dom nu säljer bodybutter från märket I love... som finns att köpa på Kicks. Enda skillnaden är och det är ingen liten skillnad, nämligen priset. På Rusta kostar den 25 kr och på Kicks kostar den 69 kr. Jag luktade på cocunut & cream för jag älskar kokoslukt, tog lite på handen och tyckte den luktade vidrigt på så jag lät bli att köpa den. Väl när jag kommit ut från Rusta och gått en bit så luktade jag på handen igen och tyckte nu att det luktade jättegott. Ångrade mig snabbt att jag inte köpte den, men orkade inte gå tillbaka. Skulle ändå åka förbi efter skolan så tänkte att jag kunde köpa den då, och det gjorde jag. Så nu kommer hela jag lukta kokos :)

Kommentarer
Postat av: neli

har också hört att dem säljer det märket på rusta.. så jävla bra =) rusta är bäst... hittade till och med aussie där för mycket billigare peng =)

2012-03-14 @ 19:36:17
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

ja man hittar alltid något där haha =)

jag tyckte också att mitt hår blev rätt så strävt faktiskt, men det blev väldigt lent =) och ja, det luktar gudoomligt!!

2012-03-14 @ 19:44:39
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Diikaa**

Åh, dem bodybuttersen är så gooo'a, den hallon och mango-serien doftar riktigt gott också :)

2012-03-17 @ 11:24:08
URL: http://diikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0