Huvudvärk

Hejsan!

Idag efter skolan har jag sovit en bra stund, dels för att jag varit riktigt trött och dels för att jag haft en riktigt hemsk huvudvärk. Känns lite bättre just nu, men har en känsla att den kommer tillbaka då jag haft konstant huvudvärk de senaste dagarna.
Joggingrundan idag gick precis som jag förväntade mig. Jag sprang typ 1 minut och gick resten. Dessutom fuskade vi och tog en genväg haha. Vädret var superfint och vi hade jättekul! Killarna skulle leka superheros och jag skulle fota dom. Bilderna blev häftiga i alla fall :)
Mycket mer har jag faktiskt inte att säga om den här dagen, tänkte jag skulle fortsätta vila lite. Känns som jag håller på att bli sjuk och det är det sista jag vill.
Får se om det blir någon mer uppdatering mer ikväll annars hörs vi imorgon. Och snåla inte med kommentarerna nu :)

Kommentarer
Postat av: neli

haha häftiga bilder =D

2012-03-13 @ 21:02:49
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0