Fitness 24 seven

Idag på min lediga dag så gick jag upp strax efter 8.30, tvättade ansiktet, borstade tänderna, drog på mig träningskläderna och drog till gymmet. Till och med jag blev förvånad över detta. Men ack så bra det kändes sen när jag kom hem igen. 40 minuter på löpbandet och lite magövningar, det är ändå en bra start. Imorgon hinner jag nog inte dra till gymmet men ska försöka komma upp tidigare på söndag också och sticka och träna när det är ganska lugnt.
Jag dricker mina Cambridgesoppor nu så jag hoppas att i samband med träningen lyckas gå ner något kilo till nästa helg. Wish me luck :)

 


Kommentarer
Postat av: jasmine

Hejsan! Såg att du tränade på Fitness 24 seven.. Funderar på att kanske börja träna där, och jag undrar om det bara är ett tjejgym, alltså med bara tjejer och inga killar?
Tacksam för svar :)

2012-08-25 @ 17:56:05
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0