Ännu mer shoppning

Känns att det enda jag gör de senaste dagarna är att shoppa smågrejer, men vart jag har pengar ifrån vet jag inte riktigt.
Jag behövde en ny mascara, så tanken var att det var det enda jag skulle köpa. Men sen så hittade jag min favoritvardagsfoundation i min nyans så jag köpte den med. Köpte från samma märke för någon vecka sen fast i nyansen mörkare, eftersom min inte fanns. Visade sig att den var alldeles för mörk för mig som den blekfisen jag är. Den kommer nog funka i sommar när man får liiite färg.
Jag hittade även ett vaniljläppbalsam som doftar gudimligt, vanilj ju :) Och ett enkelt, fint svart skärp som glittrar jättefint, syns dock inte på bilderna.
Mascaran ska ni få en recension om när jag använt den ett tag, läst så mycket bra om den men har absolut inga förhoppningar på den då jag brukar bli besviken på alla mascaror jag köper. Förutom L'oreal Telescopic som är min absoluta favorit. Men jag gillar att testa mig fram och blev nyfiken på den så vi får se om den håller vad den lovar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0