3 dagar kvar

Hejsan!

Ber om ursäkt för att ni inte fick någon uppdatering igår, jag var extremt lat och orkade inte göra något alls. Har inte haft nåt träningssug varken igår eller idag så jag hoppas jag har det imorgon. Annars får jag tvinga mig till gymmet ändå. Det är det här tråkiga vädret som gör mig så lat.
Idag ska en kompis komma över tll mig så jag får lite besök i alla fall, har inte träffat henne på länge så det ska bli kul att snacka lite skit :)
Om 3 dagar åker jag till världens bästa D och kan redan nu säga att det förmodlige inte kommer bli någon uppdatering så länge jag är där. Vill passa på och njuta av tiden tillsammans med honom. Visserligen kan jag passa på att blogga medan han jobbar, men jag lovar ingenting. Vill inte att ni ska förvänta er något i onödan.
Här kommer dagens Jasa som ser väldigt oskyldigt ut och extremt blek. Ska försöka hinna sola 2 gånger innan jag åker iväg. Det behövs!

Kommentarer
Postat av: Jeca

Priprema!!!!

2012-03-22 @ 17:51:21
URL: http://www.finest.se/Jeca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0