Välkomna till mentalsjukhuset

"Ako nam los bude kraj, ako me povredis znaj, shvatices koliki sam psiho"


Vad tycker ni om min nya stil? Kände att jag ville ha lite förändring och testade på något lite mer vågat och annorlunda. Jag gillar det och det verkar som andra också gör det! Haha nä riktigt så är det inte... I torsdagskväll överraskade min klass fritidsledareleverna i 1an med att göra om skolan till ett mentalsjukhus för att skrämma skiten ur dom, och OOOM vi gjorde det. Jag måste säga att jag faktiskt blev riktigt förvånad över hur bra vi gjorde det med tanke på att vi typ fixade allt samma dag och övade igenom det först då. Vi hade alla olika roller och jag spelade en psykiskt sjuk prostituerad kvinna, därav mina slampiga kläder haha. Men det var fett kul och jag kunde se hur obehagligt dom tyckte det var. Nä det var en riktigt kul och lyckad kväll och vi fick höra att dom hade mardrömmar sen under natten. Precis vad vi ville också :) Läraren spelade in det så att vi ska få se hur det ser ut. Nyfiken på hur jag ser ut som hora, haha.



Kommentarer
Postat av: neli

haha damn, jag missade helt och hållet detta inlägget.. fan så läskig du ser ut haha!

2012-01-22 @ 20:19:26
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0