S-R-B-I-J-A


SERBIEN! Jag mår så bra just nu :) Ikväll möttes Serbien och Sverige i handsbolls-EM i Beogradska Arena. Och vi vann på hemmaplan och fick revansch för förra årets förlust mot Sverige som då spelade på hemmaplan.
Stanic (målvakten) är helt galen, helt djurisk och jag bara älskar det! Läste innan att han är EMs bästa målvakt och det blir jag inte ett dugg förvånad över så grym som han är. Men denna segern säkrade vi e semifinalplats och vi är en utav 4 bästa i Europa. Sverige är ute och har ingen chans.
Vilken grym stämning det var i Beogradska Arena ikväll, våra serbiska supportrar vet verkligen hur man ska heja fram sitt lag. Love it ♥ Detta är stolthet rakt av! Jag har några vänner som var på plats och såg matchen live och ja jag kan ju erkänna att jag är något avis :)
NAPRED SRBIJO MOJA ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: vladica

omg vanja udovicic e den snyggaste :D



tack så mycket! :)

2012-01-24 @ 00:33:55
Postat av: neli

serbernas målvakt är så jävla grym =) så sjukt kul att vi vann igår hihi. är helt i extas fortfarande haha. JO, klart vi vinner haha. MÅSTE!!

2012-01-24 @ 15:55:53
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Emce

Ajmooo Srbija! :)

2012-01-24 @ 18:31:11
URL: http://www.makemylifeshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0