Recension: Garnier 2 in 1 Tinted Eye Roll-on

Garnier 2 in 1 tinted eye roll-on, ca 90 kr

Jag skrev ju för ett tag sen att jag köpt en ny concealer som jag hört bra om och jag sa att jag skulle återkomma med en recension när jag använt den ett tag, vilket jag nu har. Så då kör vi!
Jag är väldigt mörk under ögonen och jag har alltid starka ådror under ögonen som är väldigt svåra att täcka. Jag kan säga att jag är väldigt nöjd med Garniers concealer för jag känner att jag får mycket bättre täckning med den än någon annan concealer jag testat förr.
Den känns väldigt rinnig när man lägger på den och det var det jag inte gillade i första sekunden, för att sekunden senare inse att det inte alls gör något eftersom den sugs in i huden så snabbt att den känns lätt men ändå krämig. Sen är den kylande känslan från metallkulan helt underbar, speciellt på morgonen när man behöver vakna till.
Jag är verkligen supernöjd med mitt köp och kommer definitivt fortsätta använda den och rekommendera den åt andra också.


Kommentarer
Postat av: neli

åh va bra att du är nöjd med den produkten =) har själv varit rätt så nyfiken på om den är bra haha.



ja jag älskar också klockor... speciellt på den senaste tiden har jag börjat få stor kärlek till dem.. speciellt Michael Kors! åh d&g har en hel del snygga klockor faktiskt =) hihi tack, det känns faktiskt riktigt bra med den här utbildningen.. är glad över att jag tog chansen =)

kram

2012-01-11 @ 14:12:18
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

ja jag är också rätt mörk under ögonen och jag hatar det haha. har värsta påsarna också haha. ännu värre =(



ja killklockor är så jävla snyggt =) håller med hihi. men jag tror inte så stora klockor skulle passa min lilla arm haha. men jag tycker det är skitsnyggt på andra tjejer =)

utbildningen är på 4 månader ungefär =) så till sommaren är jag klar hihi. kram

2012-01-11 @ 14:23:10
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0