Mamma, pappa och bror på besök

Hej där!

Idag kom mamma, pappa och brorsan hit till Malmö för att tömma brorsans lägenhet helt och ta med sig grejerna till Värnamo. Det gick ganska snabbt eftersom det inte fanns å mycket grejer kvar. Efter det hälsade vi på kusinen Zlatan, hans tjej Jelena och deras lilla pojke Stefan. Det blev ingen lång vistelse för dom här så nu vet jag inte när jag kommer träffa mamma och pappa igen. Bror kanske kommer hit nästa helg, då blir det juggefest :) Dado Polumenta! Som jag har längtat.


Det har varit lite segt med uppdateringar i bloggen de senaste dagarna men jag har varit ganska upptagen, och än har inte så många läsare hittat hit så det är nog inte så många som blivit besvikna. Förhoppningsvis ska jag komma igång ordentligt nu igen.


Något speciellt ni vill att jag ska blogga om? Kom gärna med förslag och framför allt KOMMENTERA, ni är lite dåliga på att visa vilka ni är. Jag är nyfiken på mina läsare :) Jag lovar, jag är inte farlig. Titta hur oskyldig jag ser ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0