Jos sam ziva, jos sam cela, nisam pukla na dva dela

Som dom 3 första orden i rubriken lyder: Jag lever fortfarande...


God fortsättning önskar jag er alla! Hoppas ni får ett underbart 2012, och jag lika så :)
Jag kom hem till Malmö igår och jag ber om ursäkt för att det har varit dött i bloggen, men jag har inte suttit något vid datorn under hela lovet. Jag har varit inne på FB genom iPhonen bara och det är allt. Ni har ändå inte missat så mycket kan jag säga er.
Jag ska försöka hinna under kvällen eller under morgondagen lägga upp lite bilder från nyår som firades i Stockholm. Kan ju säga som så att årets nyårsfirande blev riktigt lyckat, så jag är mer än nöjd.
Hur har ni haft det?

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin svarar: Åh... va jobbigt!! Ja,jag hoppas du får hem rätt skor nu då, haha! Ja. Dom är världens finaste skor! Jag är helt kär i dom!!

2012-01-09 @ 22:22:20
URL: http://systrarnabackstrom.se
Postat av: neli

himla fina bild på dig tjejen =)

ja versaces vårkollektion ser riktigt lovande ut hihi. kommer bli spännande =)

2012-01-10 @ 23:29:11
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

hihi du är skitfin på bilden iaf =)



haha ja jag bestämde mig för klockan till slut... kunde inte sluta tänka på den haha. älskar den redan massor! =)

jag pluggar butik och handel hihi. kramar

2012-01-11 @ 13:53:47
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0