Jag dog precis lite och kom till skohimlen

Okej, killar kommer aldrig kunna förstå vår kärlek till skor och dom ser alltid ut som ett frågetecken när vi ser ett par skor vi typ vill dö för. Men ni tjejer vet precis vad jag menar eller hur? Ja precis så känner jag med dessa skor! Jag höll på att svimma och tappa datorn i golvet när jag såg dom. Galet, galet, galet! Jag vill ha dom i alla färger, och jag vill ha dom nu. Så om någon känner sig sugen på att köpa dom åt mig, så varsågod, jag säger inte emot. Och jag blir inte sur heller om jag bara får ett par, se till att det är dom guld/champagnefärgade i så fall. Storl 35, perfekt :)
Nu ska jag fortsätta dregla lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0