Himmelriket i doftformat

Vet ni vad jag tycker luktar godast i hela världen typ? Nytvättad tvätt! Inte ens en supergod parfym kan slå den doften. Dock finns det faktiskt en parfym som luktar just nytvättad tvätt, men som jag inte haft råd att köpa än. Clean-warm cotton heter den. MEN på Åhléns är det 30% rabatt på reapriset på vissa varor och just nu kan man köpa warm cotton bodylotion för bara 90 kr. Ordinariepriset är 279 kr, så det är rätt tillfälle att slå till. Jag köpte en tub igår men insåg efter att jag öppnat den att jag tagit fel doft. Så idag gick jag till Åhléns och köpte rätt, men köpte 2 tuber av den. Lika bra att passa på! Nu kommer hela jag lukta nytvättad tvätt efter varje dusch. Love it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0