Dålig uppdatering

Hejsan

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har faktiskt inte haft så mycket tid över efter skolan. Hemmet städar ju inte av sig själv och tvätten tvättar inte sig själv så jag får göra det istället.
Det har blivit en hel del shopping dessa dagar så jag tänkte att det ska komma upp någon gång de närmaste dagarna. Sen tänkte jag göra ett sånt poppis inlägg som jag sett många göra: What's in my bag! Låter det intressant tycker ni?
Ibland har man hur mycket inspiration som helst till vad man ska skriva om men många gånger ligger det på 0, som nu till exempel. Därför vore det kul om ni kom med förslag också om det är något speciellt ni vill veta eller läsa om. Var inte blyga :)

Kommentarer
Postat av: neli

HAHAHA du måste skoja med mig va? vafan haha. det var det sjukaste jag hört haha. kul du är som drömmer sånt hahaha.

2012-01-25 @ 22:25:43
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

haha så jävla kul =D drömmar är allt märkliga =)

2012-01-25 @ 22:34:43
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0