Dagens shopping-miris malina

Idag var det en runda på ikea och på stan. På Ikea köpte jag en ugnsplåt och vinglas och tyckte det var onödigt att fota. På stan hittade jag ett par helt vanliga jeans och en tröja som jag inte heller fått med på bild. Det jag däremot fått med på bild är hårspray från got2be, massageolja och en en ansiktsmask. Hårspray got2be 2 sexy som ska ge volym, 49 kr. Jag köpte den endast för att den luktar hallon, och hallonlukt är något jag förknippar med mormor och morfar. När vi var små plockade vi alltid hallon när vi var hos mormor och morfar och jag älskade doften av hallon. Så nu kommer jag alltid drömma mig bort en stund till min älskade mormor och morfar. Massageoolja från märket Aroma på Åhléns, just nu 45 kr, med doft av citron och basilika. Jag har alltid ont i ryggen och axlarna så jag hoppas på att någon vänlig själ vill massera mig. Deep down detox ultra-cleansing mud mask, 19 kr. Köpte en sån engångsförpackning för att testa, men har hört väldigt bra om denna ansiktsmasken. Imorgon ska den testas, tillsammans med hårinpackningen, jag längtar haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0