Dag 2: 10 fakta ni inte vet om mig

Detta blir svårt, men jag ska försöka få ihop 10 grejer. Förmodligen kommer det bli helt onödig fakta men det får ni nöja er med. Vissa saker vet säkert någon, men det är svårt att anpassa sig efter alla :)

1. Jag har extremt dålig syn! Jag kan inte klara mig utan antingen linser eller glasögon.
2. Om jag går i sällskap med någon så måste jag ha den personen till höger om mig. Känns fett fel annars. Tror det är en tvångstanke! haha
3. Jag hatar när man borrar ner smörkniven i smörpaketet! Detta är något min bror är väl medveten om.
4. Jag har väldigt svårt för att säga hej då när jag eller någon annan ska åka iväg och vi inte kommer ses på ett tag. Faktiskt så svårt att jag kan börja gråta.
5. Jag kan börja gråta när jag ser någon annan gråta, även om det är någon jag inte känner.
6. Jag har dejtat en fotbollsspelare som har spelat i det italienska fotbollslaget Inter!
7. Enligt mig börjar livet när man har skaffat sin egna familj.
8. Enligt olika källor så piper jag när jag sover ibland.
9. Jag vet fortfarande inte när man ska säga sarkasm och när man ska säga ironi trots att folk förklarat det 1000 gånger för mig.
10. Jag tycker att jag är så rolig att jag ibland tycker synd om människor som inte är så roliga som jag :)



Kommentarer
Postat av: neli

hahaha härlig fakta ju =D vem är fotbollsspelaren som du dejtat? =O



ja det var riktigt synd att dem inte vann... så himla trist! men men vi fick 2 andra guld iaf som du säger haha. det händer inte ofta med andra länder haha =) grymma är vi!

2012-01-31 @ 15:36:29
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: vladica

hahaha den sista känner jag igen mig på :D

2012-02-04 @ 14:44:41
Postat av: Anonym

hahaha den sista känner jag igen mig på :D

2012-02-04 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0