Dag 1: Vem är jag?

Vadå det borde väl alla veta vid det här laget?
Haha nej, ja skojar bara med er. Men vadå, vem är jag? Jasa så klart! Jag tror det har framkommit ganska tydligt också vart jag kommer ifrån, men om någon lyckats missa det så är jag från det vackra landet (trots alla hål på vägarna) Serbien.
Jag bor sen 1.5 år i Malmö där jag utbildar mig till fritidsledare. Till sommaren är klar och bara 2 veckor senare så fyller jag tro det eller ej 26 år. Man närmar sig 30 sakta men säkert!
Jag typ döööör för högklackade skor och sport, speciellt för fotboll. Så nu undrar många hur högklackat och fotboll går ihop, men vadå då?
Öööhm, räcker detta eller vill ni veta något mer? Säg till i så fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0