Besviken

Hejsan!

Nu har jag varit och avbokat min tatueringstid som jag hade bokat för nästa vecka. Det korset som jag vill ha går tydligen inte att göra så litet som jag vill ha det utan det måste vara minst 10 cm. Och det är lite för stort för min smak. Jag funderade på att behålla tatueringstiden och göra en annan tatuering som jag varit så sugen på, men eftersom jag inte fått min lön i tid igen så avvaktar jag tills jag får den. Det är en text jag ska ha på kyriliska men vad det ska stå får ni inte veta nu. Ni får vänta och se den när jag gjort den istället. Jag tror det kommer bli galet fint :) Tjejen i tatueringsstudion tycker att det var en sjukt fin idé. Hon gav mig jättebra råd också. Eftersom det är min första tatuering tycker hon att det är bättre att jag börjar med tatuering på foten då det är mycket lättare att dölja än armen där jag ville ha korset.
Hur som helst så längtar jag riktigt mycket och det är synd att jag inte kan göra det nästa vecka. Men jag orkar nog stå ut lite till :)

Kommentarer
Postat av: neli

så trist det där med tatueringen =( hoppas det fixar sig!



hmm, goran.. ingen aning vem det är haha. coolt iaf ;D

2012-02-02 @ 12:15:37
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: vladica

tråkigt att du inte kan göra korset, men en text på kyrilliska är en skit bra idé jag har också funderat på det :D kmr bli skit snyggt!

2012-02-04 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0