Tredje advent

Hej där!

Så var det söndag och 3e advent! Helgen har gått snabbt och ändå har jag inte gjort något alls. Förutom att jag haft städ och tvättdag idag eftersom jag var för lat för att göra det igår.
Jag tycker det är riktigt skönt att inte göra något om helgerna uta få vila ut ordentligt för det känner jag inte att jag hinner göra under veckan med tanke på att jag har skola varje dag och sen jobb efter skolan 3 utav dagarna. Jag klagar inte för jag behöver verkligen jobb och jag trivs så bra på det stället där jag jobbar nu. Snälla ungdomar, precis så som man vill ha det :) Sen klagar man inte heller när lönen kommer. Dom pengarna ska dock läggas undan till Polen-resan som vi ska göra med klassen i slutet av maj. Men skönt att slippa oroa sig över hur man annars skulle lyckas spara ihop dom pengarna.
Har ni gjort något som är värt att nämna då, eller har ni varit lika lata som jag? :)
Dags att hämta tvätten snart, vi hörs kanske senare.

Kommentarer
Postat av: neli

OOOOH NOOO... SÅÅ DYRA? =O haha.. vi får fortsätta drömma på =(

2011-12-12 @ 22:25:35
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0