Nytt: Garnier 2 in 1 Tinted Roll-On och Sunsilk Volumizing Mist

Garnier 2 in 1 Tinted Roll-On (90kr)- Jag har alltid mörka ringar och blåa ådror under ögonen som är typ omöjliga att täcka. Jag ser alltid så sliten och trött ut och det är inte så att jag inte brukar få mycket sömn för det gör jag. Jag har läst en hel del bra om denna produkten från Garnier så det är värt ett försök. Tror inte det kommer trolla bort mina mörka ringar, men kanske täcker något? Jag kan återkomma med mina tankar och betyg om denna produkten.
Sunsilk Volimizing Mist (35kr)- Hittade denna produkten när jag var på jakt efter concealern från Garnier, och blev genast nyfiken. Den ska ge håret volym samtidigt som det gör håret mjukt och glansigt. Och en sak är säker: Mitt hår behöver volym, mjukhet och glans. Den var inte speciellt dyr så blir inte så mycket fattigare även om jag inte gillar produkten sen. Återkommer även här med tankar och betyg när jag använt den ett tag.

Kommentarer
Postat av: neli

haha nej jag ville väl inte inse det =( men helt slut är det inte för det är 4 avsnitt kvar... men det är uppehåll till våren! jävla bajsskit =(

2011-12-13 @ 21:28:56
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

ja jag vill inte att det ska vara sista säsongen =( blä! lätt den bästa serien.. slår fan alla med hästlängder!

2011-12-13 @ 22:22:11
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

den är från nelly =) men den finns tyvärr inte kvar! köpte den i början av december typ... kanske till och med i slutet av november.. men du kan kika in lite då och då och kolla om dem kanske har fått in den igen =) men sen har jag sett att det finns liknande på vila! =)

2011-12-14 @ 20:15:46
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0