Nyårsklänning-CHECK

Hejsan!

Fick hem klänningen från Nelly idag och den var en ren besvikelse. För det första så var den inte alls lika snygg i verklighet som på bild och för det andra så var den jätteliten vid brösten. Jag har stora tuttar men kom igen såna bomber har jag inte haha. Nej, den åker tillbaka direkt! Paniken kröp fram snabbt men lika snabbt försvann den också, för jag hittade den perfekta nyårskläningen på Cubus, på rea dessutom haha. Älskar att ärmarna är långa så slipper man se mina tjockisarmar :P Och jag älskar färgen, kommer glittra mer än alla Sveriges julgranar tillsammans :)
Här har ni en bild på nyårsklänningen och även på den från Nelly.

Kommentarer
Postat av: neli

haha fan va sött gjort av honom =)

trist det där med klänningen =( men skönt att du hittade en till slut.. den var ju skitsnygg den blåa!!

2011-12-23 @ 16:29:24
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0