Gianmarco Lorenzi

Häromdagen när jag var på jakt efter väskan såg jag dessa omänskligt underbara skor i en butik här i Malmö. Jag höll på att svimma av direkt, jag har aldrig sett något så hett förr! Jag vågade inte gå in i butiken eftersom det var en sån riktig lyxbutik där jag tyvärr inte hör hemma haha. Såg inte priset men jag är ganska säger på att dom inte ligger på under 4000 kr säkert. Men vad är det? Småpengar ju! Jag fotade skorna lite diskret och skickade till min bror och sa att jag vil ha dom i julklapp. Haha, tror ni jag får dom?
Anyways, jag hade glasat in dessa skor om jag hade ägt dom. Jag är kär! Jag har hittat mina nya drömskor, sorry Louboutin.

Update: Hittade en sida där det står att skorna kostar 167 dollar, vilket motsvarar knappt 1200 kr. Lätt att jag vill ha dom ännu mer nu när jag var inställd på att skorna kostar flera tusen. GE MIG!

Kommentarer
Postat av: neli

haha jag har shoppat i malmö innan och det är helt underbar shopping där =) och dem skorna ovan är fan drömskor asså! så sjukt snygga...

2011-12-08 @ 19:05:52
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

wooohooo.. dem kostade ju inte så farligt mycket.. okej, lite dyrt är det väl haha. men fortfarande =P trodde också att dem skulle ligga på typ 3-4 000..



ja men så är det ju oftast med större städer =) jag älskar att shoppa i göteborg haha. dem har fan allt där! synd bara som du säger att man är fattig haha. men det kommer väl bättre tider =)

2011-12-08 @ 19:25:51
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Skofetischist

Tips till dig är att checka in tävlingen på länken! ;)

2011-12-12 @ 22:09:38
URL: http://skofetischist.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0